Wij bieden de tools voor een duurzame en betrokken relatie tussen jouw bedrijf en je klanten.


strategy

Strategie

Wij inventariseren graag vooraf welke van onderstaande onderdelen we nodig hebben. We letten hierbij op de huidige bedrijfsprocessen en de doelen die we willen behalen.

SOSTAC® Planning
Research
Klant research
Concurrentie analyse

5 S’s objectieven
Positionering
Marktintroductie
SEO / SEM

design

Brand identity

Een gevestigd merk of groeiende onderneming communiceert de waarden, tone-of-voice en emoties waarvan je wilt dat mensen deze associeren met het bedrijf. Wij gaan opzoek naar alle facetten die we nodig hebben om de juiste boodschap over te brengen met de focus op een vloeiende gebruikerservaring en een geweldig ontwerp.

Wireframing
Persona’s
Tone-of-Voice
Customer journey

Visueel Design
UX Design
Editorial Design

content

Content

Relevante content creëren is een tijdrovende bezigheid. Wil jij je bedrijf digitaal op een juiste manier profileren, dan is het belangrijk om relevante content te plaatsen en om je content up-to-date te houden.

Copywriting
Social Media
Fotografie & Video

Publicaties
Brand Awareness
Communicatie

technology

Technologie

Ongeacht de oplossing, moet een tech-stack aanpasbaar zijn en meegroeien met jouw bedrijf. Onze ontwikkelaars combineren behendige productontwikkeling met de nieuwste frameworks om jouw technische mankementen te verminderen en schaalbare oplossingen te bouwen die werken voor jouw gebruikers en bedrijf.

Web Development
Web Applicatie Development
CMS

eCommerce
API’s
Automatisering

Onze principes

Als bedrijf hebben we ook zo onze principes en kernwaarden. Op hun beurt dragen deze elk bij aan een krachtig en succesvol team.

1 Kwaliteit over kwantiteit

Het is ons streven het allerbeste resultaat voor onze opdrachtgevers te realiseren. 

2 Samenwerkingen

Wij zitten met onze klanten aan dezelfde kant van de tafel. Door actief en betrokken samen te werken behalen we het beste resultaat.

3 Transparante communicatie

Wij werken met een duidelijke en heldere no-nonsense communicatie, zo weet jij  waar je aan toe bent.

4 Pro-activiteit

Met een proactieve houding zijn wij de concurrentie altijd een stap voor. Jouw onderneming kan zo gestaag doorgroeien en zich blijven ontwikkelen.

5 Onafhankelijk van tech

Door duidelijk te focussen op het eindproduct binden we onszelf niet vast op een set aan technieken. In ons geval heiligt het doel de middelen.

6 Kwaliteit over kwantiteit

Goede producten vereisen veel werk, iteratief testen en een open samenwerking met onze klanten.

Meer weten?

Hieronder hebben we een aantal van onze procesdocumenten openbaar gemaakt, zodat je vooraf al weet hoe we te werk gaan.