Conversie optimalisatie

Meer omzet door conversie optimalisatie!

 

Meer omzet met conversieoptimalisatie, wij leren je hoe je je website optimaal optimaliseert voor maximale conversies!
Stel je wilt in korte tijd je online bedrijfssucces vergroten. Wat doe je dan? In dit artikel leg ik uit hoe je binnen no time meer orders, meer verkopen en meer contactverzoeken website realiseert door conversie optimalisatie.

Meer online omzet door conversie optimalisatie
Maar wat is conversie optimalisatie? Kort uitgelegd is een conversie een actie waarvan je wilt dat je online doelgroep deze uitvoert. Dit kan een productorder zijn, maar ook een contactverzoek op je website. Optimalisatie betekent dat je steeds meer bezoekers van je website weet te bewegen om tot deze conversie over te gaan. Hoe meer conversies die geoptimaliseerd worden, des te groter je online succes.

Google Analytics voor meer verkopen en meer orders
De eerste stap die je zet om meer omzet met je website te genereren is een doormeting van je website door Google Analytics. Deze gratis Google-dienst verzamelt de statistieken van je website en geeft deze in ieder gewenst detail weer:
Bezoekersaantal;
• Aantal pagina weergaven;
• Slipratio (hoeveel bezoekers verlaten de website al na 1 pagina: bij een hoog percentage nodigt de pagina van bestemming niet uit om verder te lezen);
• Tijdsduur (geeft aan hoe lang een bezoeker gemiddeld op je website is geweest).

Wanneer je deze informatie in kaart hebt, weet je waar de pijnpunten van je huidige website liggen. Na het toepassen van conversie optimalisatie meet je opnieuw en weet je meteen waar je op moet focussen om meer verkopen te realiseren. Of om meer contactverzoeken website te bewerkstelligen.

Voordelen van meer conversies optimaliseren
Het voornaamste voordeel van meer conversies optimaliseren is natuurlijk dat je meer omzet genereert. Meer verkopen en meer orders, dat is waar het allemaal om draait. Meer contactverzoeken website? Ook dat realiseer je door conversie optimalisatie. Bovendien kun je met de juiste tools je beoogde doelgroep tot acties verleiden waardoor je een hogere ROI (Return On Investment) behaalt. Naast meer orders en online meer omzet heb ik door conversie optimalisatie eveneens een beter klantbeeld gekregen. Hierdoor weet ik ook per klant online meer omzet te behalen.
Conversie optimalisatie sales en bezoekers funnel.

WordPress website optimalisatie
WordPress is een Content Management Systeem (CMS) en hiermee maak je heel eenvoudig je eigen website. Meer dan 80 procent van de Amerikaanse websites is een WordPress website en dit is vooral vanwege de ‘WordPress website optimaliseren’ functie. De WordPress website optimalisatie vindt namelijk plaats door middel van een SEO plug-in. Deze plug-in is zo goed dat WordPress website optimalisatie wereldwijd ontzettend veel gebruikt wordt. Door met de ‘WordPress website optimaliseren’ functie SEO (Search Engine Optimization) te schrijven, oftewel zoekmachine optimalisatie, wordt je website beter gevonden in Google. Met de WordPress website optimaliseren SEO-tool zet je eigenlijk automatisch al meer conversies in. Dit resulteert dan weer in meer verkopen en meer orders. WordPress website optimaliseren is je bovendien al snel eigen.

Succesvol online ondernemerschap
Mijn ervaring is dat je als bedrijf online meer omzet hebt wanneer je met meer conversies de conversie optimalisatie toepast. Wat is jouw ervaring? Conversies optimaliseren resulteert in mijn ogen simpelweg in meer verkopen, meer orders en meer contactverzoeken website. Met meer conversies en de WordPress website optimalisatie zet je een hele grote stap in de succesvolle richting.
Landingpagina's voor variaties op een product. Betere test resultaten bij meerdere variaties zodat we weten wat werkt!

Recente berichten

Laat hier je reactie achter