Wat mag je verwachten van een website bouwer?
Als website bouwer leveren wij allang niet enkel een website af. Wij zijn geen dozenschuivers maar bieden deskundig advies, inhoudelijke service en snelle hulp bij alles wat er bij jouw website, webdesign of webshop komt kijken. Wij geven je 8 tips die een website bouwer minimaal moet doen en waar je op kunt letten bij het maken van een juiste keuze.
1. Een kopje koffie schenken
Voor een fijne samenwerking moet het klikken tussen jou en de websitebouwer. Wat is er makkelijker dan het ijs te breken met een goede kop koffie? Wij maken graag tijd voor jou vrij en komen bij je langs om de sfeer van jouw bedrijf te proeven, voelen en mee te maken. Uiteraard mag je ook altijd bij ons langskomen of de meeting online inplannen.
2. Een totaalpakket leveren
Een ervaren website bouwer vertaalt de visie van jouw onderneming in een sterk concept op maat. Wij denken creatief en proactief mee met jouw wensen en leveren een compleet webdesign pakket waarmee je uit de voeten kunt. Denk aan SEO-teksten, huisstijl, logo, visitekaartje, WordPress webdesign of Webhosting. Jij vraagt, wij draaien.
3. Niet klakkeloos meepraten
Eerlijk maar waar: jouw ideeën voor een website zijn niet altijd de allerbeste. Je wilt bijvoorbeeld een website vol foto’s, maar hebt geen idee waar je beeldmateriaal vandaan moet halen. Aan ons de taak om goed te luisteren naar jouw wensen, maar het ook eerlijk te zeggen als een idee niet haalbaar is. Zo maak je geen keuzes waar je later spijt van krijgt.
4. Plannen maken en deadlines bewaken
Jij wilt weten waar je aan toe bent. Je laat tenslotte niet elke dag een website maken. Een professioneel webdesign bureau legt jou in een overzichtelijk document uit wat je wanneer kan verwachten. Van stylesheet en SEO-teksten tot de livegang van de website. Alle onderdelen stemmen wij haarfijn op elkaar af. En natuurlijk ontvang je alles voordat de afgesproken deadline verstrijkt.
5. Proactief meedenken
Niet iedereen heeft een groot of eindeloos budget beschikbaar voor een website. Een goed webdesign bureau of website bouwer denkt met je mee over wat mogelijk is voor jouw budget. En is realistisch over wat wel of niet kan. Wij houden wel van een uitdaging en zet bij kleinere budgetten elke euro optimaal in om zo een best passende en mogelijke oplossing te leveren.
6. Voor jou klaar staan
Dringende vragen over jouw webdesign beantwoordt een goed webbureau snel. Laat je dus niet van het kastje naar de muur sturen. Alles moet mogelijk zijn: bellen, appen of e-mailen. Het is wat jij het fijnst vindt. Wij wijzen je een vast aanspreekpunt aan die precies weet hoe het ervoor staat met jouw website, plannen en onderneming.
7. Adviseren, voordat jij de vraag stelt
Als achteraf betalen tegenwoordig een must is voor webshops, dit moet jouw website bouwer weten als hij jouw online winkel inricht. Hij blijft zich immers ontwikkelen op dit vlak en belt je direct bij nieuwe ontwikkelingen. Zelfs als de oplevering al enige tijd terug was. Wij blijven dagelijks betrokken met onze opdrachtgevers en dragen graag bij aan het succes van jouw website en onderneming.
8. Onderhoud services
Alles loopt op rolletjes: de website is een hit en jouw producten of diensten gaan als warme broodjes over de toonbank. Echter dient de gebruikte software ten alle tijden up-to-date te zijn. Vanaf slechts €30 per maand ben je hierin voorzien. Mocht er onverhoopt iets fout gaan of herstelt moeten worden nemen wij dit voor onze rekening. Met een onderhoudscontract koop je de garantie dat jouw site altijd wordt gefixt en up-to-date is. Zo is jouw business razendsnel weer up and running.